duminică, 27 februarie 2011

Suma totală a nenorocirilor care încă nu ni s-au întâmplat se numeşte fericire.n

    Găseşti nenumărate citate despre fericire,tot felul de persoane care îţi spun:Sa fii fericit!,Asa o sa fie mai bine...eşti aproape de fericire..dar ce este ea cu adevărat??Un sentiment,o trăire,o persoana pe care nu o vei cunoaste sau cineva care vine din urma?? De multe ori spui :Sunt fericit! sau Simt fericirea! dar ce simţi cu adevărat?Cum ai ajuns sa fii fericit?? Simplu,suferind. Mereu mi se promite: te voi face fericită..dar chiar dacă asta înseamnă suferinţă,noi vrem,acceptăm sa suferim în schimbul a câteva clipe de euforie.
   Acum e cel mai rău si cel mai bine..simt cum plutesc prin gânduri ca si cand orice as face va ieşi bine,pentru ca am încredere.Simt cum prin mine, în loc de sânge am fluturi care zboară haotic facandu-mă sa rad si sa zbor acolo unde vreau si unde mintea mea va poposi acolo vei fi si tu,fericirea mea! Cum??Simplu,suferind..voi zbura prin ploaia de minciuni ce fulgera spre fluturii de sentimente din mine,dar asta nu mă va opri sa vad viitorul luminat de ochii tai căprui care m-au urmărit la fiecare pas si m-au protejat de la distanta,tu mi-ai ţinut fluturii intr-un glob fumuriu pentru a trece neobservat de răul din jurul lor.
  In concluzie ce-aş putea spune eu despre fericire? Este singurul energizant care nu dăunează, la un moment dat, sănătăţii...

Un comentariu:

  1. Tare >:D< si totusi privind in jurul tau vezi multi oameni carora le e teama sa sufere ca sa ajunga ferciti, acceptand monotonia. Fericirea ,precum si alte sentimente sunt senzatii care ne fac inima sa bata mai tare si fac un curent sa ne treaca prin suflet. Stiu ca tu, precum si eu , daca mi-ar spune cineva ca pot trai dublu decat o viata muritoare, daca nu as mai trai intens fiecare sentiment, deoarece asta dauneaza ritmului cardiac , as alege sa simt, sa respir sentzatii, pentru ca in ciuda altor multor chestii neimportante asta suntem noi: suflete-buchete de sentimente ;)

    RăspundețiȘtergere