vineri, 4 februarie 2011

Va multumesc!

       Acest post este dedicat persoanelor importante din viaţa mea, care m-au ajutat sa ma schimb,sa realizez ce vreau sa fac,sa ma incurajeze si sa nu ma lase singura nici chiar atunci cand toata lumea este in potriva mea. 
      Vreau sa le mulţumesc pentru fiecare clipa petrecută alături de ei.Pentru fiecare vorba buna pe care mi-au spus-o si pentru fiecare sfat,care mai apoi a dat roade.Au tot respectul meu pentru ca nu te poti plange oricui,m-au ascutlat in clipele mele de nebunie,ei ma-au ascultat si inteles,mi-au dovedit ca nu ai cum sa pierzi daca ai incredere.Cand stateam in casa si plangeam,ei ma scoteau afara sa realizez ce frumoasa e viata.Prin ei am vazut ce sa fac si ce nu,am invatat din greselile lor,dar si din reusitele lor.Pe ei contez atunci cand am nevoie de ceva,cu ei imi termin cele 3000 de minute,lor le trimit nenumărate mesaje la orice ora din zi si noapte.Lor le voi canta,le voi spune asa: Nimeni,niciodata nu o sa iti explice ce e prietenia,asta singur intr-o zi de vara vei afla si atunci,sa nu uiti de prietenul tau..Binele si raul in jurul tau se vor juca,lumea asta va incerca sa iti fure increderea,niciodata sa nu uiti de inima ta...
        Intr-o zi,un adevarat prieten mi-a spus: "Prietenia este ca un balon,trebuie sa o legi de inima ta ca sa nu zboare!  din pacate nu am stiut sa ascult asta la timp si regret clipa de inconstienta,dar aplic acest motto in restul prieteniilor.

                                                                                            XoXo,Simona:*,for my BFF!
    

2 comentarii:

  1. Cu placere! :))
    Initial voi preciza ca am facut acest blog pt a-l comenta pe al tau :"> pt k nu ma voi apuca eu sa scriu cn stie ce chestii filozofice pe net...prefer hartia;)
    Asa, ma intreb unde am mai auzit chestia asta cu baloanele...imi suna atat de familiar, de cunoscut :-??
    Stii vorba aia cu nu e bn sa ai regrete ca ce a fost a fost si nu poti schimba trecutul? Da, o stii? Si eu o stiu. Parerea mea e ca ceea ce poti schimba e viitorul si ca niciodata nu e prea tarziu sa faci un lucru, si chiar daca altii iti zic ,,it's over" ei nu simt asta cu adevarat, desi VOR sa simta. In concluzie mereu ai puterea prin viitor sa stergi trecutul si crede-ma, eu mai mereu fac lucrurile cu intarziere si asta nu ma opreste sa le simt in toata profunzimea lor ...8->

    RăspundețiȘtergere
  2. da,viitorul este in mainile noastre,dar teama este mare..bine nu ca si dorinta,care este imensa si se mizeaza pe risc:D

    RăspundețiȘtergere