sâmbătă, 5 februarie 2011

Fina & finu'

      Astăzi,5 februarie 2011 este o zi mare...buna mea fina face 14 ani.Prin ea am retrait momentul în care si eu am făcut aceasta varsta superbă.
    Totul a început cu o zi înainte.Am alergat în tot oraşul pentru a confecţiona cadoul perfect,din păcate tiparurile din Tulcea nu mai functioneaza,asa ca a  trebuit sa caut un alt cadou(chiar daca primul era absolut genial). Îmi cer scuze ca în acea seara nu ne-am văzut,dar trebuia sa caut ceva draguţ.Următoarea zi a început la 10,cu aranjat,probat si coafat + cumpărarea cadoului.Pregatita si intalnita cu Craii de la Răsărit ne-am pus la urcat Babadagul.Ne-am intalnit si am început sa radem, sa facem poze si sa sunăm lumea(Gy,Slash si Alex).În 2-3 ore de pozat cu Angelina Jolie ni s-au mai alăturat încă 3 persoane(Gy,Slash si Andrei,Alex nu a răspuns).Am jucat biliard(unde eu l-am bătut pe Dănel >:) ) si timpul a trecut repede din clipa in care tu te-ai reimpacat cu finu'. Chiar daca au fost câteva neplăceri şi discuţii la acest subiect,totul a fost bine şi rad si acum când imi aduc aminte unele lucruri.Sincer,singurul lucru pe care il regret este faptul ca muzica era data prea incet si nu am putut dansa fara sa se uita tot mall'ul la noi,in rest a fost dragut.
    Era sa uit,sper ca toate cele 14 dorinţe de pe lista sa se îndeplineasca o data ce sufli în lumanari şi sa ne bucurăm de ele împreuna :)):*       
  Ai grija de tine şi nu uita niciodată ->
                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu