sâmbătă, 19 februarie 2011

Plimbari si schimbari

    Nu de curând m-am hotărât sa fac o schimbare,totul era prea monoton de ceva timp,totul era simplu și clasic.Cea mai simpla schimbare era un nou look,deci m-am tuns,dar asta nu era suficient,trebuia schimbat la felul meu de a fi,nu la fizic.Poate alegerile pe care le-am ales nu sunt cele mai bune,dar pe mine personal ma fac fericita și împlinită,lucru care contează enorm. Atâta timp cât am zâmbetul pe buze și încredere ca viitorul vine de mana cu speranță care nu s-a stins și visarea,totul este perfect.:) 

  Pentru a ma concentra mai bine pe ceea ce vreau am plecat din locul în care fiecare colțișor îmi amintește de trecut,dar și aici vântul îmi șoptește fraze spuse de cei pe care i-am rânit,iar ploaia încearcă sa ma spele de aceste gânduri.Din păcate nu reușește, știu ce vreau și nimeni nu va reuși sa îmi schimbe părerea,chiar dacă mi  se aduc în fata obstacole,nu voi ceda pana nu voi avea ceea ce îmi doresc,FERICIRE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu