sâmbătă, 12 februarie 2011

Jocul adevarului

     Aseară am realizat ce înseamnă sa fi sincer,sa crezi si sa speri. Am văzut în ochii unui trecător prin viaţa mea cum este sa fi minţit.Am simţit pe pielea mea cum e sa ai impresia ca joci intr-un film,prost,cu actori începători ,fără scenariu,fără decor si  costumaţii.Am văzut cum e sa spui ceva iar prin mintea ta sa alerge încă 1000 de alte gânduri.

      Îmi asum toata vina pentru incurcarea replicilor,mersul scenic si neintrarea în personaj,dar asta este actoria,un joc periculos fără logica,dar cu multă pasiune.Totul începe de la scenarist,apoi acţiunea trece în mâinile regizorului(destinul în cazul nostru) care coordoneaza totul după placul sau si dirijeaza actorii. 
     


                       Un post creat după ceea ce                                  am trăit si am simţit!

2 comentarii:

  1. Eh, cred ca stii si tu ca nevoia de a minti face parte din natura umana si ca, de cele mai multe ori, fix persoanele la care tii cel mai mult o fac, insa fara intentie...:)
    Nu destinul este regizorul vietii tale, ci tu, NUMAI tu, un actor...cu experienta ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. mda,cred ca ai dreptate...dar mai am pana sa ajung la experienta :)

    RăspundețiȘtergere