sâmbătă, 19 martie 2011

Pasiune,dorinta si talent

   Dacă îţi doreşti cu adevărat sa faci ceva în viata fa-o!Dacă mai ai si talent si îţi si place,ce mai aştepţi?Ti-ai găsit deja menirea.
   Personal mă aflu la o intersecţie de drumuri,pana acum a fost simplu,mergeam doar înainte,dar acum,acum e alt ceva,trebuie sa aleg un drum,un drum corect.Am stat mult pe gânduri,cantarind fiecare varianta,mi-am imaginat viitorul în 2 plane diferite.Ştiam ce îmi place si ce vreau,dar nu ştiam dacă este cel mai bine.Lăsată sa mă hotarasc,am ales!Este drumul la care visez de ani buni,este drumul pentru care vreau sa îmi dedic tot timpul si toata atenţia mea.Prima data cand am intrat intr-o sala de spectacole am ştiut ce vreau,de cand am urcat prima data pe o scena nu îmi mai ies din minte privirile spectatorilor,lumina reflectorului,fundalul mut întrerupt uneori de cate un scartait de scaun,aplauzele,emoţiile de după cortină si în primul rand repetiţiile.Nu voi putea uita asta niciodată si o voi repeta pana cand îmi va veni timpul pentru retragere de pe aceasta scena imensă numita banal "Pamant".
     Astăzi am realizat ca trebuie sa faci ce îţi place si ce vrei,nu trebuie sa te laşi influenţat deoarece sunt şanse puţine sa coincidă cu ce îţi place cu adevărat.Munceşte,lupta-te si spera!Doar asa vei reuşi,nu te descuraja,nu lua pauze,mergi mai departe ca sa ajungi unde vrei.
 Trebuie sa cresti in talent!
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu