sâmbătă, 5 martie 2011

Ineputuri..

   E primavara,totul revine la viata,la sensul normal si firesc,totul se misca,nimic nu sta,totul are viata si traiste...Toate schimbarile facute in viata mea se pare ca dau roade din ce in ce mai mult,fericirea bate la usa sufletului meu in fiecare secunda,imi pastreaza ritmul cardiac regulat,iar cand te apropii se agita si bate disperata....prostuta,nu stie ca tu esti de-al casei si poti intra cand vrei.A uitat ce i-am spus cand am plecat,ca intr-o buna zi totul va fi perfect ,asa cum mi-am propus...si va trebui sa accepte fara prea multe complicatii ca asa va fi de viitor!Se pare ca acea zi a venit mai repede de cat ma asteptam spre fericirea mea,dar spre dezamagirea sperantelor altor. Nimic nu va reveni la ce a fost.pentru ca e primavara,este  sansa la o noua viata,pentru a uita trecutul,tot ce a fost este doar o foaie de hartie mototolita si cazuta intr-o gramada de zapada dezghetata de razele blande ale  soarelui si cele emanate de fericirea sufletelor indragostite. 
  Incearca sa iti dezgheti inima dupa toata iarna asta trista si lipsita de culoare..rapeste primavara si tine'o prizoniera in sufleteul tau..ca o flacara a sperantei ce va arde in permanenta fara sa tina cont de furtuna,ninsori sau ploi...pentru ca si speranta spera intr'o speranta nemuritoare.



                                                               Cu incredere termin acest post,stiind ca totce va urma o sa fie fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu