duminică, 27 martie 2011

O data in viata...

   O data in viata se intampla multe lucruri...o data in viata ai curajul de a spune ce simti cu adevarat si am ales blogul meu pentru ca aici am puterea de a spune tot ce simt fara a fi interpretat gresit,fara sa ma pierd in privirea ta si fara a spune ceva gresit(scuze inca o data pentru sambata,chiar nu am vrut si nu vreau sa crezi ceva gresit:D).
   Am auzit ca o singura data soarele rasare stralucitor,atunci cand esti alaturi de cine trebuie si tot o singura data faci un compliment sincer,esti fericit complet,ai o poza de buletin perfecta,flirtezi cu succes deplin,gasesti melodia care iti descrie starea (Louis Armstrong-What a wonderful world:in prezent pentru noi:X),iti sta parul ca si cum numai ce ai plecat de la coafor,te faci fericit singur,juri ca nu simulezi fericirea, iti poti supara prietenul cel mai bun,adormi plangand si te trezesti razand,o data iti indeplinesti visul din copilarie,dar NU doar o data realizez ca te iubesc,simt asta in fiecare bataie a inimii si vad in fiecare clipire a ta ca si tu simti acelasi lucru.Tot ce vreau acum de la viata asta fericita este sa ramana totul asa cum este acum...sa se opreasca timpul si sa o ia din loc doar atunci cand o fi sa ne despartim.





   Titlul este inspirat de amintirea Loretei,iar continutul de starea pe care mi-o provoci cand imi rostesti numele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu