luni, 4 aprilie 2011

Primul plan

      Dacă as fi întrebată acum,ce este cel mai important pentru mine,nu as putea răspunde.Nu pentru ca nu am din ce alege,din contra,tot ce fac este important si totul face parte din mine,nu pot renunţa la ceva,nu pot trai fără o parte din mine.
     Acum am tot ce vroiam.Sunt fericită,fac ceea ce îmi place si am alături persoane pe care le iubesc.Totul este perfect,este asa cum am visat.Ce as putea sa răspund la aceasta întrebare stupidă? Sa renunţ la voi,cei care îmi sunteţi alături??Nu,fără voi ziua nu mai este la fel,viaţa nu mai are culoare.Sa renunţ la teatru??Nu,fără teatru nu îmi găsesc sursa de arta si inspiraţie,fără teatru nu pot.Sa renunţ la fericire??Nu,asta înseamnă sa renunţ si la voi si teatru...deci nu am ce sa aleg.
  Dar  totuşi,ce contează pentru mine??

  Iubirea! Le cuprinde pe toate.Iubirea pentru teatru este foarte mare,pentru fericire este veşnică ca un bonus,iar iubirea fata de voi este deja transformată în dependenţă.Am hotarat,sunt un actor fericit al cărui rol este sa iubească.<3

3 comentarii:

  1. nice ;) ma bucur ca esti fericita si, cu zambetul tau permanent, uneori ii molipsesti si pe altii cu fericire :D Dar nu te limita la aceasta fericire, ci la cea pe care o vei simti intr-o zi, cand vei straluci in lumina reflectoarelor de la premiile Oscar si imaginea ta radiand va aparea si in ochii unor copii, Razvan si Irina , care te vor vedea live. Asta mi-a inspirat mica imagine din coltul de jos 8-> ... Cand tu vei fii acolo, la Academy Awards, sa nu uiti ca va fii cnv care va sta treaz toata noaptea sa te urmareasca...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai langa Razvan si Irina o sa fie invitata si matusa Maria,care mereu e alaturi de mine,mai ales in momentele importane din viata mea,deci nu ai cum sa lipsesti de la decernarea premiilor ;;)(pe care am sa le iau eu pe tooooate>:) )

    RăspundețiȘtergere