luni, 18 aprilie 2011

Nu vreau!!!

   Nu vreau sa pleci,nu vreau sa concep ideea de a sta departe de tine! Nu vreau sa vad cat de greu ne este unul fara celalalt.Nu mai vreau sa plang de dorul imbratisarii tale,nu mai vreau sa ne desparta atatia kilometrii,nu imi este de ajuns sa te vad doar noaptea in vis,vreau sa iti simt bataile inimii pe pieptul meu,vreau sa iti simt parfumul atunci cand vantul bate si ne imbratisam pentru a ne incalzi...Stiu,am sa te vad curand,dar gandul meu nu este obisnuit ca tu esti departe.
  Poate esti prea departe sa te mai aud,prea departe sa te vad,prea departe sa te simt,sa ma strigi sau sa ma saruti,dar nu esti prea departe ca sa nu te mai iubesc...
   Despartirea este doar o lupta pierduta pe frontul nevazut al destinului,dar tot gasesc ceva bun in asta.Faptul ca atunci cand am sa te revad ,am sa traiesc cel mai placut sentiment,acela ca esti langa mine!

  Acum joc cel mai dificil rol,cel de a trece cu eleganta peste saptamana asta.

Un comentariu:

  1. simonaaa sunt doar 278 de km daca era plecat in Japonia la Fukushima ce mai ziceai :)) ma sperii :-s

    RăspundețiȘtergere