vineri, 3 iunie 2011

Prieteni buni..oameni impotanti!

    Ma aflu intr-o perioada in care imi pierd persoanele de suflet..din simpla'mi inconstienta ii indepartez de sufletul meu in care am crescul alaturi de ei....si acum ii vad cum pleaca..ma opun,lupt spre a ii putea pastra aici,langa mine..dar se indeparteaza incet incet..ca o barca pe malul lacului..dar orice ar fi,eu ii voi iubi,oriunde in noapte sau zi ii voi gasi si ii voi aduce la mine.

    M-am hotarat(daca nu am prea folosit blogul in ultima vreme) sa imi dezbrac sufletul aici,pt ca aici o pot face asa cum vreau.Vreau sa scriu cate un articol despre fiecare persoana importanta din viata mea..care m-a schimbat intr-un fel sau altul.Nu doresc sa le spun numele..ei se vor regasi..oridinea in care vor fi postarile este o ordine aleatorie..nu este un clasament..:-??

Un comentariu:

  1. sorry for this...dar eu nu cred ca este inconstienta ...in ultima vreme nu faci decat sa te plangi ca nu vrei sa-i pierzi pe x si y si ca tu tii la ei. la inceput erai impresionabila dar eu deja o vad ca nepasare si chiar mi s-a acrit de inca un "scuze, nu pot vb"

    RăspundețiȘtergere