luni, 6 iunie 2011

Prieten.

        În acest post vreau sa scriu despre o persoana care mi-a pătruns în suflet de ceva timp si ştiu ca va ramane aici pt totdeauna.Mi-a inundat inima cu fericire si împliniri.Mereu îmi este alături..chiar dacă uneori ne despart 278 de km vorbim mereu prin gândul nostru(pitic mai precis).
      Îmi amintesc cat te iubesc cand te vad zambind mereu.Atunci cand pe cer nu mai este luna care sa îmi vorbească,sa mă linisteasca ca tu eşti bine,te sun si îmi dai aripi sa zbor pana la tine si sa te vad zambind cu privirea spre poza mea. 
      Chiar dacă sunt singura si ingandurata,sunt plecată,departe de îmbrăţişarea ta, NU m-am schimbat,NU te-am uitat,mereu te iubesc.Indiferent de obstacolele pe care le avem în fata,noi mergem înainte amandoi,cum ştim doar noi,spre fericirea deplina. Adesea când mă suni îţi spun ca îmi este bine,te mint...bine îmi este doar langa tine,cand îmi transmiţi iubirea prin privirea ta..as vrea sa fie asa mereu.
    Astăzi este una din acele zile rele,cand mă gandesc la tine si mă doare,nu mi-ai făcut nimic,pur si simplu nu eşti langa mine,dar mă liniştesc ştiind ca vei veni curând.
   Te iubesc si asta mă face puternica,mă face sa uit de întunericul ce mă înconjoară.Ştiu si cred ca tu mereu mă vei ajuta,tu îmi vrei binele si mă încurajezi...tu mă faci sa renunţ la tot pt fericire,tu îmi deschizi ochii la timp,tu mă ierti,tu mă asculţi,tu suferi pt mine,pe tine te iubesc,DOAR pe tine!


        Indiferent ca ceasul îţi arată 59,eu te iubesc si tu trebuie sa fii sigur de asta,ştiu ca îţi este greu sa mai crezi,acum,după tot ce a fost,daaaaar Simoniic este aceeaşi indiferent de ce se intampla! Nu uita ca eu vreau sa ne fie bine..nouă!

                                                                                               Te iubesc mult,pitic!

Un comentariu:

  1. Stiu ca acest post nu mi se adreseaza mie :)) ar fi ciuudat, dar cum sunt singura care mai comm pe aici, ma gandeam sa scriu cv...
    Ah da! Stiu ca paream miloaga si patetica la sc ca si cum te-as fi implorat sa-ti rezervi o parte din vara mie dar...in mare parte erau glume, adica cred ca stii; deci eu iti urez the best summer ever with your dwarf and bff si chiar nu mai am chef...(nici sa scriu sau sa-ti vad privirea sictirita de care m-am saturat si m-as muta cu chioschi) probabil ca ti se pare patetic dar nu, nu esti singura care are probleme sau decizii de luat. din cate imi amintesc eu ma plang foarte rar iar atunci cand o fac o spun tot in gluma si...anyway simona i spent a whole period of my life "begging" you to be my friend but now it's totally over. If you consider me a friend, good then...if you don't :-?? it's ok too. Sunt epuizata dar nu conteaza dc asa ca m-am plictisit sa trag si de tn. Balonul meu cu aer cald se prabuseste si cred ca tu esti micutul saculet care o sa cada :D oricum o sa se prabusasca si asa pt ca nu stiu cat o sa mai zboare...nu ma plang.sau asta fac? oricum cred ca nici nu o sa citesti ceea ce am scris asa ca...:-?? mi s-a acrit de scuze si de oameni care nu stiu ce vor, care atunci cand un topic e inchis pe fb se baga si reincep discutii incheiate, de caldura si de intrebari tampite doar de dragul de a face conversatie. esti falsa. eu in ultima perioada te vad falsa. te rog nu mai casca in fata calc cand citesti asta.nu te obliga nimeni sa citesti ca melodiile loretei sau alte chestii...pur si simplu ma plictisesc si probabil maine imi voi gasi optimismul demult pierdut cn stie. tot ce te rog este sa nu-mi rasp la mesaj desi stiu ca erau 1% sanse sa o faci, dar si asa nu am chef sa citesc scuze inutile. da, inutile pt ca sa-ti ceri scuze inseamna sa simti ceva acolo in locul ala prea ocupat de 10000 pitici. eu nu sunt pitic. dar nu-mi pasa . sunt uriasa , atat de uriasa incat as putea sa fac cat n pitici , doar ca nu stiu de ce atata timp am vrut sa fiu si eu PITIC . but now i'm huuuuuuuuge and i'm ok with this :)

    RăspundețiȘtergere