miercuri, 19 ianuarie 2011

Visele oamenilor sunt aripi cu care acestia zboara spre cer

Speranta este eternă,trebuie sa o ai pana în ultima clipa de viaţa,sa speri la nemurirea sufletului,sa crezi ca poţi sa faci ceea ce vrei.
Cred ca măcar o data ai avut măcar o dorintă în care ai pus toata atentia ta si intr-o buna zi visul tău a devenit realitate,dar pana atunciai riscat si ai pus in joc tot ce aveai tu.Viata este ca si un joc de pocker.Cu ajutorul psihicului castigi,fara timiditate,trebuie sa crezi ca tu eşti acela care ia tot si castiga admiratia tuturor din jurul tău.
Am fost procesati pentru a visa,este în firea umană,la fel ca si iubirea,trebuie sa le fi trăit măcar o data.
Te pierzi  în ele si zbori printre norii de ganduri din mintea ta,pana cand ajungi atat de departe si cazi în realitate,prăpastia cu vise spulberate,te ridici,te scuturi si mergi mai departe,pana cand se va îndeplini...


Crede în TINE!

2 comentarii:

  1. Eu am zis asta cu ,,My dreams are my wings which carry me up to the sky", de fapt Sora a zis-o, in fine...
    In ciuda faptului ca mai peste tot vezi scris : ,,traieste-ti visul", ,,poti s-o faci!" ti-ai dat seama ca majoritatea persoanelor renunta foarte usor in lupta pentru atingerea telului lor in stupida idee ca nu se va intampla niciodata?
    Tot Sora zicea ca aceste aripi te inalta spre ,,Minunatul loc promis, unde toate visele devin realitate". In fond, TREBUIE sa existe un loc, in acest Univers sau intr-o dimensiune paralela, in lumea viselor, undeva unde visul nostru se va implini.
    Asadar nu renunta sa speri ca-ti vei exterioriza intr-o zi trairile pe scena, nu te lasa influentata de parerea celorlalti si, chiar daca au dreptate cel putin vei stii si vei crede ca nu ai incetat niciodata sa speri!

    RăspundețiȘtergere
  2. titlul l-am gasit p enet,dar stiu ca si tu mi-ai zis-o,toate posturile sunt inspirate din ceea ce am simtit si trait.Eu cred in viitor si sper in puterile mele de a ajunge departe,chiar daca majoritatea vor sa ma opreasca,eu voi merge mai departe.Stii de ce??Pentru ca parintii stiu ce este mai bine :)))

    RăspundețiȘtergere